Call4Service
Kontaktformulär
040 - 690 46 00 Telefon – Växel Välkommen att ringa vår växel för hjälp
Nyhetsbrev
Stage Service Support Logistiksysteme
Varsomhelst, närsomhelst – alltid redo

Service och support för automatiserade logistiksystem

Vi erbjuder anpassningsbara service- och supporttjänster medan din intralogistiklösning fortfarande är i drift. Runt om i världen finns det över 6 100 erfarna Jungheinrich servicetekniker och över 8 500 medarbetare inom After Sales som tar hand om dina frågor och funderingar. 

Högsta möjliga systemtillgänglighet

Vi arbetar ständigt för att hålla dina automatiserade system och din lagerutrustning i perfekt skick. Det viktigaste målet är alltid maximal systemtillgänglighet. För att uppnå detta förlitar vi oss på servicetjänster som är 100% skräddarsydda efter dina krav.  

Service och support för automatiserade system och lagerutrustning

  • Inspektion av lagerutrustning
  • Underhåll av automatiserade system inom intralogistik
  • Reparation av defekter i höglager
  • Reservdelsservice för lager- och driftanläggningar
  • Programvarusupport för automatiserade system

Professionell support när du behöver det

Våra experter på automatiserade system och komponenter i det centrala supportteamet har många års erfarenhet och kan ge omedelbar hjälp på distans. Och skulle de mot förmodan inte kunna göra det, finns en av våra kvalificerade servicetekniker på plats inom kortast möjliga tid. Detta kan vi säkerställa tack vare vårt nära globala servicenätverk. Naturligtvis gäller våra enhetliga höga kvalitetsstandarder över hela världen. Du kan vara säker på att driftstopp inom ditt logistiksystem reduceras till ett absolut minimum. 

Du väljer själv vilka servicetjänster som passar bäst för dig och din verksamhet

 

Servicetjänster och supportlösningar

Jungheinrich service- och supportpaket

Professionell support när du behöver det

Vi hjälper dig vid behov med praktiska service- och supportlösningar samt snabb hjälp från våra experter, antingen via telefon eller besök direkt på plats. Det första steget är alltid vår supportpersonal för automatiserade system och lagerutrustning.  Tack vare många års erfarenhet kan våra supportmedarbetare lösa programvarurelaterade problem snabbt och enkelt via fjärråtkomst.  
Om det uppstår ett hårdvarufel skickas en servicetekniker till dig så snart som möjligt. Genom att tillhandahålla individuellt anpassade service- och supportpaket garanterar Jungheinrich maximal tillgänglighet för dina automatiserade system och lagerutrustning.  

Fördelarna för dig

  • Olika servicenivåer, skräddarsydda efter dina behov
  • Hög tillgänglighet på vår service för full kontroll och skydd mot fel
  • Tjänsterna utförs av högkvalificerad personal

Våra servicepaket för hårdvara

Våra servicepaket för mjukvarusupport

Call4Service - Snabbt, enkelt och smart

Registrera dig nu på vår serviceplattform och ta del av fördelarna med korta svarstider.

Vi hjälper dig gärna med vilken supportnivå du behöver.

Kontakta oss nu!

Kontakta oss

Kontakta oss

Service

Kontakta oss

Har du några frågor?