För att visa denna sida krävs ditt medgivande.
Innehåller på sidan kan inte visas med dina nuvarande cookie-inställningar.
Vänligen acceptera cookies som heter ”marknadsföring” för att visa detta innehåll.
Truckar, automatisering, intralogistik | Jungheinrich
Truckar & Produkter
Ställage och lagerinredningar
Ställage och lagerinredningar
Ställage och lagerinredningar
Truckar & Produkter
Truckar - Alla modeller
Truckar & Produkter
Truckar & Produkter
Truckar & Produkter
Digitala produkter > Optimera truckflottan
Truckar & Produkter
Truckbatterier och laddningsteknik
Truckbatterier och laddningsteknik
Truckar & Produkter
Truckar, automatisering, intralogistik | Jungheinrich
Automation & System
Automation & System
Automation & System
Automation & System
Automation & System
Digitala Produkter och IT-System
Truckar, automatisering, intralogistik | Jungheinrich
Service & Reservdelar
Service & Reservdelar
Service & Reservdelar
Truckar, automatisering, intralogistik | Jungheinrich
Lösningar & Referenser
Lösningar & Referenser
Lösningar & Referenser
Truckar, automatisering, intralogistik | Jungheinrich
Kontakt & Om oss
Kontakt & Om oss
Kontakt & Om oss
Kontakt & Om oss
Kontakt & Om oss
Vi erbjuder anpassningsbara service- och supporttjänster medan din intralogistiklösning fortfarande är i drift. Runt om i världen finns det över 6 100 erfarna Jungheinrich servicetekniker och över 8 500 medarbetare inom After Sales som tar hand om dina frågor och funderingar.
Vi arbetar ständigt för att hålla dina automatiserade system och din lagerutrustning i perfekt skick. Det viktigaste målet är alltid maximal systemtillgänglighet. För att uppnå detta förlitar vi oss på servicetjänster som är 100% skräddarsydda efter dina krav.
Våra experter på automatiserade system och komponenter i det centrala supportteamet har många års erfarenhet och kan ge omedelbar hjälp på distans. Och skulle de mot förmodan inte kunna göra det, finns en av våra kvalificerade servicetekniker på plats inom kortast möjliga tid. Detta kan vi säkerställa tack vare vårt nära globala servicenätverk. Naturligtvis gäller våra enhetliga höga kvalitetsstandarder över hela världen. Du kan vara säker på att driftstopp inom ditt logistiksystem reduceras till ett absolut minimum.
Minimera risken för driftstopp genom att låta inspektera dina automatiserade system och lagerutrustning från Jungheinrich. Våra servicetekniker använder testutrustning för att regelbundet undersöka funktionaliteten hos alla delar och komponenter i ditt system. Teknikerna fokuserar särskilt på kritiska komponenter, inklusive branddörrar.
Genom att erbjuda kontinuerligt underhåll av dina automatiserade intralogistiksystem ökar vi deras livslängd, tillgänglighet och säkerhet. Sliten eller defekt utrustning och komponenter upptäcks i ett tidigt skede och byts ut omgående. På så sätt hjälper vårt serviceteam till att förhindra dyra driftstopp, samtidigt som systemets prestanda bibehålls. Vi samarbetar med dig för att planera underhållet så att det påverkar din löpande verksamhet så lite som möjligt.
Vid driftstörningar kan varje förlorad sekund påverka din produktivitet. Vårt täta nätverk av direktförsäljning innebär att våra mobila och professionellt utbildade servicetekniker aldrig är långt borta. På efterfrågan eller om storleken på ditt automatiserade systemet eller lagerutrustningen kräver det kan vi stationera våra servicetekniker direkt på plats hos dig. Genom att använda de reservdelar som finns lagrade hos dig kan alla reparationsarbeten utföras snabbt.
För att undvika längre stilleståndstider ser vi till att lämpliga slitdelar alltid finns i lager på din anläggning. Genom att utföra underhåll med jämna mellanrum säkerställer du dessutom att dina reservdelarna från Jungheinrich fortsätter att fungera korrekt. Reparation och omarbetning av högkvalitativa originalreservdelar ingår också i vårt serviceutbud. Vanliga delar som inte finns på plats hos dig kan levereras från våra reservdelslager till hela Europa inom 24 timmar.
Vår supportpersonal hjälper dig med programvaruproblem eller allmänna frågor om dina automatiserade system och lagerutrustning från Jungheinrich. Vårt mål är att minimerar risken för driftstopp för dig och säkerställer maximal effektivitet i ditt system, 365 dagar om året.
Jungheinrich Support tar hand om ditt WMS, liksom styrtekniken för automatiserade lager och automatiserade truckar. Supportspecialister som är särskilt utbildade för ditt system är tillgängliga för att hjälpa dig på de överenskomna tiderna. Teamet kan kontaktas via e-post eller telefon och kan utföra fjärrdiagnostik via VPN. För att hålla din programvara uppdaterad får du regelbundna releaseuppdateringar för ditt WMS.
Om det uppstår ett fel kan våra medarbetare komma åt dina mobila robotar på distans via fjärranslutning. Fjärrunderhåll av automatiserade transportlösningar inom intralogistik ökar effektiviteten i verksamheten ytterligare.
Vi hjälper dig vid behov med praktiska service- och supportlösningar samt snabb hjälp från våra experter, antingen via telefon eller besök direkt på plats. Det första steget är alltid vår supportpersonal för automatiserade system och lagerutrustning. Tack vare många års erfarenhet kan våra supportmedarbetare lösa programvarurelaterade problem snabbt och enkelt via fjärråtkomst.
Om det uppstår ett hårdvarufel skickas en servicetekniker till dig så snart som möjligt. Genom att tillhandahålla individuellt anpassade service- och supportpaket garanterar Jungheinrich maximal tillgänglighet för dina automatiserade system och lagerutrustning.
Vår fullservicemodell ger dig ett heltäckande paket. Det inkluderar de tjänster du önskar utförda under avtalsenliga serviceintervall och kan även inkludera lämpliga reservdelar från Jungheinrich.
Dessutom erbjuder Jungheinrich fullservicemodell hög kostnadstransparens och kan inkludera driftssupport vid förfrågan.
Du gynnas av mycket snabba svarstider och tekniker som är specialutbildade för dina automatiserade system och lagerutrustning från Jungheinrich.
När du väljer Jungheinrich intervallbaserade service utförs de tjänster du önskar vid avtalade serviceintervaller till förbestämda priser.
Med Jungheinrich flexservice för lagerutrustning och automatiserade system kan du få de servicetjänster du behöver när du behöver dem, utan att behöva ett kontrakt eller avtal.
Upplägget för Premium support från Jungheinrich kan skräddarsys efter dina drifttider och erbjuder maximal kostnadssäkerhet. Dina problem löses på distans av supportspecialister från Jungheinrich med projektrelaterad utbildning och behandlas med högsta prioritet. I händelse av ett systemavbrott garanterar vår service för automatiserade system och lagerutrustning en maximal svarstid på en timme efter att du har skickat in ett ärende.
Vår premiumsupport omfattar även rapportförberedelser, regelbundna uppgraderingar av releaser för ditt WMS och en Active System Guard för WMS-övervakning.
Jungheinrich supportnivå Basic kan också skräddarsys efter dina drifttider. Med den här typen av avtal kommer dina problem att hanteras snabbt av experter på vår support av automatiserade system och lagerutrustning med projektrelaterad utbildning.
Rapporter, releaseuppgraderingar för ditt WMS och en Active System Guard kan läggas till som tillval. Till skillnad från premiumnivån faktureras inte grundsupporten som ett fast pris.
Kontakta oss
Service
Telefon
Nyhetsbrev
Anmäl dig nu